مهر
۱۴۰۲

اولین جلسه کمیته مشورتی ذی‌نفعان حاکمیتی بازنگری نماتن برگزار شد.

اولین نشست کمیته مشورتی ذی‌نفعان حاکمیتی پروژه بازنگری نماتن در تاریخ 12 مهرماه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد. در این نشست که با هدف جلب مشارکت ذی‌نفعان حاکمیتی این پروژه با حضور نمایندگانی از مرکز ملی فضای مجازی، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان ملی استاندارد، وزارت صمت و مرکز افتای ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن معرفی کلیات، اهداف و دستاوردهای این پروژه، نظرات نمایندگان سازمان‌های حاضر نیز مطرح شد.

یادآور می‌شود اجرای پروژه بازنگری اسناد نماتن از خردادماه سال جاری، از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به شرکت مهندسی نرم‌افزاری گلستان واگذار شده است. کمیته بازنگری این اسناد با حضور نمایندگانی از کمیسیون‌های مختلف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تا کنون بیش از ۱۵ جلسه برگزار کرده و بخشی از اسناد بازنگری‌شده برای دریافت بازخورد شرکت‌های نرم‌افزاری عضو سازمان و سایر ذی‌نفعان در سایت سازمان منتشر شده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و دستاوردهای آن، به صفحه ویژه نماتن در سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و صفحه ویژه نماتن در سایت گلستان مراجعه کنید.

No JavaScript
(021) 88 500 863 - 88 500 864 - 88 500 865
(021) 88 500 866
تهران، خيابان سهروردی، بالاتر از تقاطع هویزه، کوچه سرمد، شماره 3، واحد 10